FANDOM

Bubel (ang.Buttler) - wierny sługus Lorda Zdracjusza, tak do końca nie wiadomo czy jest dobry czy zły, ma
2
brata doktora Dubla,(który jest zły i popiera Zdraciusza, lecz nie zawsze się zgadza z tym egoistą) którego nienawidzi ponad wszystko (zresztą ze wzajemnością). W polskiej wersji językowej głosu użyczył mu Grzegorz Pawlak.

Charakter Edytuj

Bubel (wbrew jego woli) jest pracowitym duchem. Często użala się nad sobą. Nie cierpi swojego brata bliźniaka, Dubla i nie przepada za Zdracjuszem. Jednocześnie jest niezwykle lojalny wobec swojego władcy.

WyglądEdytuj

Bubel jest małym, ciemnofioletowym duchem z białymi wąsami i czołem wyglądającym jak pośladki. Nosi mały czarny kapelusz. W przeciwieństwie do brata ma obie ręce/macki.

UmiejętnościEdytuj

Niewiele o nich wiadomo, ponieważ Bubel zwykle zajmuje się usługiwaniem Zdracjuszowi i nie bierze udziału w akcji. W czasie I wojny pac-światowej, szpiegował dla Zdracjusza i szło mu to całkiem nieźle, dopóki Pac z przyszłości go nie wykrył.

RelacjeEdytuj

  • Zdracjusz- Bubel za nim nie przepada i drwi z niego za jego plecami, ale w odcinku "That smarts" pocieszał go kiedy Spheria ze Scalakiem się z niego śmiali. Jest wobec niego lojalny.
  • Dr. Dubel- Bubel nienawidzi swojego brata bliźniaka i obraża go przy każdej okazji. Dubel testuje na nim swoje wynalazki. Jednak parę razy zgadzali się ze sobą.
  • Pac- właściwie Bubel i Pacster powinni być wrogami, ale widać, że jakoś się dogadują. W "The Hard Dazed Knight" Pac okazał Bublowi współczucie. A kiedyś nawet żałował,

że musi go zjeść (to było, gdy zjawiło się dublanium)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki